Honda Civic Type R - FK8 - 2017

Japoński gokart, legenda wśród Hot-hatchy

Honda Civic Type R - FK8 - 2017

MarkaHonda
ModelCivic Type-R FK8
NapędFWD
Pojemność1996 cm³
Przebieg45 000 km
Rocznik2017
Skrzynia biegówManualna
Sprzedaż na podstawieUmowa kupna-sprzedaży
139 000 zł

Na Markecie parkuje właśnie hot-hatch, uchodzący za najlepszego przednionapędowego zakapiora, rekordzista FWD na Nurburgringu – 7:43.8. Samochód dla Kierowcy przez duże K. Powitajcie Hondę Civic Type-R. Wspaniały popis inżynieryjny japończyków, dla których Type-R to bardzo ważny znaczek, obecny już w motoryzacji od 33 lat.

Prezentowany egzemplarz jest absolutnie wyjątkowy – głównie za sprawą znikomego przebiegu, wzorowej historii i podstawowych modyfikacji poprawiających fabrykę w kluczowym miejscu jakim są doznania akustyczne. Wydech Remusa oraz dolot Injen sprawiają, że Honda brzmi tak jak wygląda. Czyli szybko…

A czemu tak wygląda? Aerodynamika i nastawienie na osiągi. Każdy element przerysowanego bodykitu to jakaś historia związana z opływem powietrza. Pod maską dwa litry z doładowaniem – jest to druga generacja CTR, która została wzmocniona doładowaniem. Dzięki temu silnik osiąga 320 KM oraz 400 Nm. Pozwala to osiągnąć prędkość maksymalną przeszło 270 km/h (tak, nie ma ogranicznika <3) i do setki rozpędzać się poniżej 6 sekund. Wszystko to z 6-biegowym manualem z aluminiowym chwytem, wszystko, żeby spotęgować mechaniczność i doznania kierowcy. Z przodu jest też mechanizm różnicowy o zwiększonej fajności, także możecie spodziewać się spotęgowanych wrażeń w zakrętach.

Idąc do konkretów:

Samochód z polskiego salonu, bezwypadkowy. W samochodzie totalne zero śladów użytkowania, odprysków czy innych skaz.

Z wyposażenia (konfigurator FK8 jest krótki):

  • piękny biały kremowy kolor Championship White – kolor komunikacyjny tego modelu
  • kubełkowe czerwone siedzenia z podgrzewaniem i kierownicę pokrytą alcantarą
  • adaptacyjne zawieszenie i pracę samochodu w trzech trybach – Comfort, Sport i R
  • 7-calowy wyświetlacz dotykowy z CarPlay
  • kamerę cofania
  • oświetlenie LED
  • ambientowe podświetlenia wnętrza
  • systemy utrzymania pasa ruchu, asystenci i inne cuda (zbędne 🙂

Podsumowując najważniejsze:

  • polski salon, bezwypadek
  • podstawowe, najważniejsze modyfikacje
  • sprawdzona historia i pewny stan
  • unikatowy samochód z bardzo niskim przebiegiem

 

Natomiast w razie pytań w temacie samochodu zapraszam do wypełnienia kwestionariusza poniżej i zamówienia kontaktu.

Do usłyszenia!

Jesteś zainteresowany? Chcesz dowiedzieć się więcej? Zostaw swoje dane kontaktowe.