Honda Civic Type R - FK8 - 2017
Japoński gokart, legenda wśród Hot-hatchy
Honda Civic Type R - FK8 - 2017
Marka | Honda |
Model | Civic Type-R FK8 |
Napęd | FWD |
Pojemność | 1996 cm³ |
Przebieg | 45 000 km |
Rocznik | 2017 |
Skrzynia biegów | Manualna |
Sprzedaż na podstawie | Umowa kupna-sprzedaży |

Na Markecie parkuje właśnie hot-hatch, uchodzący za najlepszego przednionapędowego zakapiora, rekordzista FWD na Nurburgringu – 7:43.8. Samochód dla Kierowcy przez duże K. Powitajcie Hondę Civic Type-R. Wspaniały popis inżynieryjny japończyków, dla których Type-R to bardzo ważny znaczek, obecny już w motoryzacji od 33 lat.
Prezentowany egzemplarz jest absolutnie wyjątkowy – głównie za sprawą znikomego przebiegu, wzorowej historii i podstawowych modyfikacji poprawiających fabrykę w kluczowym miejscu jakim są doznania akustyczne. Wydech Remusa oraz dolot Injen sprawiają, że Honda brzmi tak jak wygląda. Czyli szybko…
A czemu tak wygląda? Aerodynamika i nastawienie na osiągi. Każdy element przerysowanego bodykitu to jakaś historia związana z opływem powietrza. Pod maską dwa litry z doładowaniem – jest to druga generacja CTR, która została wzmocniona doładowaniem. Dzięki temu silnik osiąga 320 KM oraz 400 Nm. Pozwala to osiągnąć prędkość maksymalną przeszło 270 km/h (tak, nie ma ogranicznika <3) i do setki rozpędzać się poniżej 6 sekund. Wszystko to z 6-biegowym manualem z aluminiowym chwytem, wszystko, żeby spotęgować mechaniczność i doznania kierowcy. Z przodu jest też mechanizm różnicowy o zwiększonej fajności, także możecie spodziewać się spotęgowanych wrażeń w zakrętach.
Idąc do konkretów:
Samochód z polskiego salonu, bezwypadkowy. W samochodzie totalne zero śladów użytkowania, odprysków czy innych skaz.
Z wyposażenia (konfigurator FK8 jest krótki):
- piękny biały kremowy kolor Championship White – kolor komunikacyjny tego modelu
- kubełkowe czerwone siedzenia z podgrzewaniem i kierownicę pokrytą alcantarą
- adaptacyjne zawieszenie i pracę samochodu w trzech trybach – Comfort, Sport i R
- 7-calowy wyświetlacz dotykowy z CarPlay
- kamerę cofania
- oświetlenie LED
- ambientowe podświetlenia wnętrza
- systemy utrzymania pasa ruchu, asystenci i inne cuda (zbędne 🙂
Podsumowując najważniejsze:
- polski salon, bezwypadek
- podstawowe, najważniejsze modyfikacje
- sprawdzona historia i pewny stan
- unikatowy samochód z bardzo niskim przebiegiem
Natomiast w razie pytań w temacie samochodu zapraszam do wypełnienia kwestionariusza poniżej i zamówienia kontaktu.
Do usłyszenia!