Porsche Cayenne Turbo - 2013
Porsche Cayenne Turbo – swego czasu najszybszy SUV na świecie. Świetne auto rodzinne o dobrej dynamice i doskonałym wykończeniu wnętrza.
Porsche Cayenne Turbo - 2013
Marka | Porsche |
Model | Cayenne Turbo |
Napęd | AWD |
Pojemność | 4806 cm³ |
Przebieg | 149 000 km |
Rocznik | 2013 |
Skrzynia biegów | Automatyczna 8b |
Sprzedaż na podstawie | Umowa kupna-sprzedaży |

Porsche Cayenne Turbo – swego czasu najszybszy SUV na świecie. Świetne auto rodzinne o dobrej dynamice i doskonałym wykończeniu wnętrza.
I cyk, na Markecie pojawia się moje prywatne, rodzinne wozidło z solidnym dodatkiem emocji i osiągów.
Przed Wami Porsche Cayenne Turbo, czyli luksusowy SUV o sportowych nastawach, którego wartość po odpowiednim skonfigurowaniu w 2013 mogła otrzeć się o milion złotych. Prezentowany egzemplarz od tej ceny raczej nie odbiegał, jest wyposażony praktycznie we większość rzeczy, które można było mieć na pokładzie, a dodatkowo niespotykany na Turbo czerwony kolor nadaje mu charakteru i wyjątkowości.
Samochód ma 500 KM i 700Nm, co wystarczy żeby bezpiecznie przemieszczać się i pozwolić sobie na wyprzedzanie. Wszystkiemu towarzyszy dźwięk doładowanej V8 o pojemności 4,8 litra. Napęd na 4 koła, pneumatyczne zawieszenie i 8 biegowa skrzynia ZF to idealny zestaw.
Idąc do konkretów:
Samochód z niemieckiego salonu, pokolizyjny. Po drobnej szkodzie w 2016 roku przyjechał do Polski (ostatni serwis Porsche Ingolstadt przy 85 kkm w maju 2016), aby tutaj jeździć do dzisiaj. Następnie miał większą szkodę w Polsce w 2019. Szkoda to było uderzenie przodem – w wyniku tej szkody poprzedni właściciel zmienił przód na poliftowy – zderzak, lampy z czterema LEDami do jazdy dziennej, maska, itd. Samochód w moich rękach od ponad roku, przeszedł gruntowny przegląd po zakupie w 911cars.pl. W samym zakupie również pomagała ekipa z 911cars. Zrobiony został rozrząd (przegląd, regeneracja fazatorów, wymiana śrub i ustawienie), silnik został uszczelniony. Aktualnie w samochodzie za chwilę do wymiany olej (8 kkm od poprzedniej wymiany). W marcu kupione nowe opony letnie, zimówki również są w komplecie 🙂
Z wyposażenia (Cayenne Turbo większość rzeczy miało w bazie):
- ACC i tempomat
- dach panoramiczny
- adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne
- nagłośnienie BOSE
- czujniki parkowania
- PDLS
- podsufitka w alkantarze
- topowe fotele z regulacją w 18 kierunkach
- deska rozdzielcza obszyta skórą z czerwonym przeszyciem
- herby na zagłówkach i podłokietniku
- czarna skóra z czerwoną nicią
- podgrzewana kierownica
- podgrzewane przednie siedzenia
- bak paliwa – 100 litrów
- dwustrefowa klimatyzacja
Podsumowując najważniejsze:
- Europa, znana historia
- Samochód seryjny, sprawny, niski przebieg
- unikatowy kolor
- mega wygodna propozycja do jazdy jako daily.
Natomiast w razie pytań w temacie samochodu zapraszam do wypełnienia kwestionariusza poniżej i zamówienia kontaktu.
Do usłyszenia!